tisdag 30 oktober 2012

Men dä ä ju så fint hänan!

Jo jag tackar jag! Spöregn och rusk, det är melodin vi spelar hela dagen! Ska ge fan i att gnälla då det verkar spricka upp lagom till lunch imorgon :)

Slänger in lite bilder i valfri ordning då det verkar stört omöjligt att placera dem i någon slags ordning, än värre sätta någon slags text till dem som förklaring. Inte för att det kanske behövs. Det är ju inte direkt konstnärsbilder utan helt enkelt bilder på vad jag lyckats åstadkomma till middag, min och Pias studieupplägg på takterassen och ja, jag har täckjacka på mig haha, dagens skyfall (jag alltså) och ja, lite sånt! Glo på!

1 kommentar:

  1. SEr ju härligt ut det där!!! :) Soool! Lär dig allt du kan så kan du tillämpa det på mig när du kommer hem! Ha det bra och njuuut! KRam kram!

    SvaraRadera