fredag 25 september 2009

Fredagsshopping

Äntligen fredag......för er jävlar som är LEDIGA i helgen! Själv fick jag ett högst oroande samtal från en som jobbat idag och som sa att allt var kaos på jobbet. Kommer bli en....intressant helg!
Men tillbaka till något trevligare. Vad har hänt idag? Jooo.....there has been some shopping :)
Bilder från mina inköp kommer nedan:

En mössa från Cubus som jag tyckte var himla mysig och cool. Det tyckte Arne också så nu vill han också ha en :)




En randig tröja från HM, supermjuk och skön är den. Köpte en annan vit skjorta också men inser att de inte ser likadana ut på bild som i verkligheten så för att inte förvirra redan förvirrade läsare i tron att jag börjat jobba som sjuksyrra väljer jag att avstå från att lägga ut den bilden :)



Äntligen fick jag fingrarna ur arslet och införskaffade mig ett par stövlar! Men det satt hårt inne, sprang mellan två butiker och provade och proooovade innan jag till slut fick kapitulera och ta med dessa hem. Tur att de jag spanat in på en tredje butik var slut, annars hade jag väl varit kvar än! Ville ha ett par utan klack som jag kan gå i till vardags, därav dessa.



Sötast idag måste vara mina suuuupermysiga strumpor, också från Cubus. Ja det ska vara två av varje men jag smällde ihop dem på ett kort istället. Eller två men ja ni hajar! Strumpbyxorna på bilden har jag också köpt, på Gina Tricot.


Det är väl vad jag har lyckats med idag förutom träning och en mysig långlunch med Sara och lill-Siggan på Charm. Jo jag har även handlat på ICA Maxi. Smart som jag är kom jag denna gång ihåg att ta med de där rejäla påsarna vi köpte och som vi glömde sist. Oturligt nog kunde jag inte använda mitt kort till Självscanningen varav jag blev lurad på en stämpel på mitt "handla fem gånger för minst 300 kr och få 10% den sjätte gången"-kortet. Hur mycket jag handlade för? TREHUNDRAARTON KRONOR!
Nu blir det en nice hemmakväll innan jag måste tänka på att sova så jag kommer upp imorgon. Snart måste jag boka in mig och Arne på hotell eller liknande så vi får en riktigt avkopplande och egoistisk helg. Vore hääääääärligt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar