söndag 13 september 2009

Tråkigaste inlägget so far

Kunde sova lite längre idag, fem hela timmar blev det. Succé för att vara jag. Kom hem åtta, stoppade i öronproppar och slocknade. Jag hade visst sovit mig genom ett mindre världskrig. Först åkte grannens barn fyrhjuling upp och ned upp och ned uuuuupp och ned så Arne vaknade av det. Sen kom Annis och Johan med barnen och hälsade på. Jag var väldans förvånad över varför det stod kaffekoppar på bordet. "Va har du inte HÖRT att vi haft besök?" Neeee jag verkar ha varit halvt medvetslös. Vaknade inte av att Viktor ramlade av stolen och storgrät eller att Mikaela var på väg in till mig för att hälsa på. Öronproppar det gör susen det! Önskar bara att jag inte hade haft nattjobb just när de kom och hälsade på. Hade ju liksom varit lite roligare att umgås :)

För övrigt så händer det inte mycket i min skalle. Blir alltid så tom och orkeslös de här helgerna då jag bara äter, sover, jobbar. Hinner inte träna eller umgås som folk med någon. Tur att jag har Arne som servar mig med frukost och middag, det är finemang det!

En natt till, sen är grisveckan över. Over and out, blir inte roligare än såhär idag tyvärr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar