söndag 6 november 2011

Dips utan chips......




....meen visst fan är jag SUGEN på chips nu!! Och godis, om jag inte hade varit så lat hade jag traskat iväg och tokskottat i en massa snarra i en påse lika stor som en sopsäck! Det är inte ofta jag blir godissugen meeeeen ikväll hade jag behövt det! Sötsugen efter ett bröst/triceps-pass på gymmet och lite saknad i kroppen, det var tydligen allt som behövdes :)



Fick dock popcorn och lite filmmys med Eva, som den räddande ängel hon är! Får väl blanda mig en god proteindrink och suga i  mig istället. Gå och lägga mig och knipa igen haha!


Skulle egentligen ha varit ledig måndag och tisdag men det blev ändå bäst att jobba så jag gör´t! Känns helt okej faktiskt, och det är en skön känsla för då vet jag med säkerhet att jag haft en helt underbar frivecka. Veckan kommer ändå gå tokfort då jag ska jobba, träna, ha kemikurs och avsluta med APT på Nöjeshallen. Feels good så att säga!

Jag märker att när jag har en massa saker som jag skulle vilja skriva om men inte riktigt kan sätta på pränt riktigt än, inte ens med ord, så blir det alltid sådana här nonsensinlägg om egentligen ingenting. Det är inget jag är stolt över, men heller inget som varar för evigt, så jag känner ingen direkt stress ändå. Imorgon är en ny dag men nya intryck, jag återhämtar mig snabbt! Sen var kanske mitt torsdagsinlägg såpass tungt att det krävs lite tid för att samla ihop lite nytt material.

Go to bed and make some love så ni är redo för en ny vecka!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar