lördag 26 november 2011

Lite bilder från gårdagens tävling

Lovade ju igår att uppdatera under hela dagen/kvällen. Tyvärr hann jag inte ladda batteriet i telefonen, alltså blev det svårt att hålla det jag lovade. Förlåt för det till alla ni som satt hemma och slog på "REFRESH"-knappen tills inget mer fanns kvar av den:)

Anyway hur gick det då??
Den stora bataljen mellan Korstapojkarna vanns av mek/driften, och förlorarna blev alltså el.

Bowlingen vanns av....jäkligt oklart då alla till slut spelade på allas banor! :D
Kul var det dock, hade inte väntat mig annat heller med detta underbara gäng!

TÄVLINGEN DÅ??!!
Ja min tävling på Helex är också värt att berätta om.
Vi var sju deltagare. Grenar och min tid blev följande:

Rodd 500m Tid:1.48
Chins AMRAP på 60 sek: 11 st
Bänkpress AMRAP på 60 sek: 12 st
Burpees 20st på tid: 44 sek (vann)
Marklyft AMRAP på 60 sek: 26 st (vann)

Alltså vann jag två av fem grenar. Slutade totalt fyra. Kändes jävligt skönt att safta dit några grabbar måste jag säga!! :D

Kvällen avslutades på Oscar med Pink Hink, ett grymt coverband. Fick återse en gammal vän som jag inte sett på tio år så det var grymt skoj! Det och mina överdjävulskt underbara arbetskamrater made my evening!

Lite bilder från gårdagen. Bloggar från mobilen så jag kan fan inte få dem på rätt plats men here you have it:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar