lördag 5 februari 2011

Da proooooof!

STOLT jag presenteeeraaaaaarrrrrrrrr......för att ni inte ska tro att jag ljuger:





Alltså Ådi och jag gjorde succé! Vi bara gled in genom portarna, nej vi SPANN, mjuka som två kattdjur på jakt. He didn´t see it coming, besiktningsmannen, han var TOTALT bländad av Ådi. Den vita glänsande lacken, skarpa ögon som naglade fast honom i golvet, det sexiga silverfärgade strumpebandet jag så taktfullt hade placerat vid vänster framskärm, precis LAAAGOM synligt. Ojoj, vi var en besiktningsmans DRÖM igår.!!

Okej, det FANNS små små saker som slängde lite grus i maskineriet men jag tar på mig det. Igår var ingenting Ådi´s fel!

"Det är ett litet läckage på stötdämparna, du bör nog kanske byta dem snart."

Så lät det. FÖRST. Jag förklarade att jag HADE GÄRNA BYTT DEM INNAN besiktningen men min käre bilmekare hade så fin påpekat att det var bäst att vänta och se om Ådi skulle överleva eller ej.

Så en titt på framskärmen och min finfina omsorgsfulla tejpning.

"Jaaa sådär kan man ju också göra hehe."

Mjaaaa men jag HAR en skärm, en RÖD skärm så jag tycker inte riktigt att den är värdig Ådi. Förklarade jag.

Ut för bromstest which he gjorde preciiiiiis det han skulle min käre vapendragare, han TVÄRNITADE sig fast i backen. KÖÖNG!

"Men du, säger snubben, de här stötdämparna är heeeelt slut de."
Jooooo :)
"Byt dem så är det bara att tuta och köra."

WHAT??? DID WE????? OH YES WE DIIIIID!!!!!! WE MADE IT!!!!!

Kommentarer jag fick efteråt:

"Men det är då väl för fan inte SANT, var du NAKEN ÄLLÄ???"

"JAAAAA nu blir det tårta på jobbet!!!"

"Grattis, besiktningsmannen måste ha varit ett fan av low rider hopping"

"Nää lägg av!!"

Jaa..typ så var det haha! Känns really nice faktiskt, nu är det bara att göra vägarna osäkra igen och igen och igen. Jag och Ådi. Just like always. Det är KÄRLEK det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar