torsdag 10 februari 2011

Flytta fokus.....

...har jag väldigt lätt för att göra verkar det som. Jag ställs inför en grej, satsar min kropp och själ just där och då, men när det inte funkar längre så är det dags att face the facts och dra vidare. Sure thing att det ska ältas lite först, varför blev det såhär, kunde jag gjort något på något annat sätt, finns det möjlighet att det ändå kan ordna upp sig osv osv, men när jag väl är klar med det så är jag i slutändan jävligt bra på att just FLYTTA FOKUS!

Då känns det som att födas på nytt. Som om jag färdats en lång lång väg genom en tunnel, MED tunnelseende, och helt plötsligt kommer jag ut på andra sidan, full med nya intryck och ny energi. Feels kind of good in one way men kan också kännas lite sorgligt beroende på vad som startade färden.

Jaja nog om detta. Hur gick det på salsan kanske ni undrar? Ikväll är det ju dags för den avancerade klassen och jag var ju på ett "uppvärmningsheat" i tisdags för att friska upp minnet lite. OH MY GOD så besviken jag blev att se att det var SAMMA FÖRBANNADE vänsterfotade människor där som sist!! Inte en enda ny som verkar ha moves som inte liknar en björk i svår storm! Alltså allvarligt talat, folk har fan ingen självbevarelsedrift! Önskar jag hade samma tanke om mig själv, FETT med självförtroende alltså!!

 Hamnar alltid i samma dilemma när jag ska skriva om detta. Ena sidan av mig tycker ju självklart att det är skitcoolt och fränt att de VÅGAR och VILL, den andra sidan, den som actually får DANSA med trästyckena, anser att de borde ha en EGEN klass där de kan harva på med SAMMA steg HELA TIDEN!

Ikväll antar jag att det kommer bli lite tuffare även för mig. Misstänker att tempot stiger ett snäpp, att de som är där är far beyond mina kunskaper. Det är däremot SKITBRA för då kanske jag får DANSA och LÄRA mig något!

Innan dess är det dags för lite gym och efter det middag på stan med en fin fin vän!
Have a nice one folks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar