fredag 18 februari 2011

Nu börjar det....

....min LEDIGA VECKA that is!!

Har redan huniit planera in större delen av tiden på DET HÄR viset:

Lördag:
Bowling, tacos och spelkväll. Piff & Puff is in da house och sidekicks blir Arne, kärebror och Puffs F.

Söndag:
Osäkert men har genom Arnes jobb fått biljetter till nåt jippo som Sundsvall Dragons ska ha. Förmodligen vet hela stan vad det handlar om, alla förutom VI, men det blir säkert kul. Ifall vi går, kan bli måndag också men då spricker mina måndagsplaner. Well well vi får se!

Måndag:
Träning såklart och efter det raka spåret till mitt paradis på jorden, Kälen, för att nostalgihänga med min älskade barndomsvän Linda!
Tänker göra ett stopp hos mamma och pappa också för övernattning, plus ett besök hos mommen. Kanhända att bror och The får en påhälsning också, starkt misstänkt tanke :)

Tisdag:
Ska träffa Camilla för att smida planer om framtidens jippon, både kortsiktiga och långsiktiga. Till det lägger jag till en mysig dag full med skratt, knasigheter och kanske en god lunch?

Onsdag:
Ska bli piskad av några kära gympolare som gärna vill vara med och bidra till en bra prestation på Fitness Five. Misstänker att jag på torsdag kommer ligga i vagga med GRYM träningsvärk!!

Torsdag:
Träning, om det vill sig väl och jag tar mig ur sängen!
Salsa OF COURSE, står på tapeten.

Fredag:
Dagen D, he shit is going down, I will receive my happiness and loose my sense.........Afterwork med bästaste arbetskompisarna!! Känner mig smått euforisk redan NU!! :)

Lördag:
Middag hos fina, underbara vänner. Ska bli såååå skoj att äntligen ses!!

Söndag:
Vilar jag eller tränar jag? Det är frågan! Förmodligen har jag GRYM ångest över måndagen som kommer!!

Tjaa.....däremellan är det FRITT FRAM att boka in en tid ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar