fredag 25 februari 2011

Resa nr 1

Hoj hoj alla glada! Idag är det fredag och inte vilken sketen, sliten fredag som helst utan

MAAAAAALINS SUPERFREDAG!!!!


Just nu är jag påväg in to town för en spontanlunch med en gammal klasskompis som jag har saknat MASSVIS! Ska bli mysigt att snacka lite skit nån timme, äta god mat och bara finnas till.

Efter det drar det igång! Hem för en snabb dusch, klädombyte och up and GO GO GOOO!!! Night on town med de bästa av alla bästa. Kameran kommer vara med så ni får en liten sneakpeak på vad som händer haha. Kanske hinner jag med en salsatur också om jag har tur och det vill sig väl. Vore jäkligt skoj att testa ifall mina torsdagar ger några resultat.

Until then......för jag kommer tillbaka senare......

Ha en SUPERFREDAG ni med!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar