lördag 26 februari 2011

Say it without words

 Fredags-EGO!

Getting dressed





Påklädd som alla intelligenta kan se.
Bry er inte om massakern bakom haha, de slängde jag dit för
att få mig själv att se bättre ut


Ser redan misstänkt sliten ut!
GLAD men sliten haha!


Pre-AW-fest


Stort glas, liten tjej. Precis som det ska vara!


Konsten att dricka en sambuca


Tjusar med jetsetar´n!


Efter femtioelva försök hamnade vi till slut mitt i bild!


Som vanligt vet jag inte riktigt hur jag ska uttrycka mig i ord när jag ska försöka beskriva sådana här kvällar.
It´s better left unsaid!
Happy Saturday folks! Idag väntas mys med goa vänner. Mat och bastu-mys!

2 kommentarer:

  1. Men fy fan va du är H E T!!!! Grrr, skulle kunna döda för att få din kropp för i LÖV IT! As snygg stil även. Shit alltså! Älskar dig för att du är du. Pöss på dig min sköööna

    SvaraRadera
  2. HIHI TOKA!!! :) Vad skaru med MIN kropp till näru har en jäkla HOT hydda SJÄLV??! :) Men tack älskade älskade gumman, det värmer när det kommer från en som dig!! LOVE YA!!

    SvaraRadera