tisdag 8 februari 2011

Så jävla mycket svensk sommar man kan bli!

Första natten avklarad. Kan inte sova. Som vanligt bör jag väl tillägga för de gånger jag faktiskt KAN sova börjar bli få räknade nu. FÅ räknade eller fåräknade.......det är ju ingen annan som bryr sig om hur fan man stavar så why should I?!

Det är i alla fall JÄVLIGT svårt att vara förbannad en dag som denna. Solen bara ÖSER ned kärlek, himlen nästan nuddar fontanellen och snön rinner bort med vattnet.

Tog en promenad för att väcka kropp och själ till liv. Då slog det mig. Jag är fan så mycket svensk sommar det går att bli! Finns INGENTING som får mig att må så bra som en solig sommardag med rätt rekvisita. Ge mig Blå blå vindar och vatten, Tomas Ledin på maxvolym och jag är där. I EUFORIN! Ge mig en uteservering när solen juuuust håller på att gå ned och man känner små rysningar av havets vindar leta sig in. Ge mig en kall cider i ett öltält, låt mig dansa på borden och bara njuuuuuuta av alla somriga små varelser som vajar i takt till musiken. Ge mig en brygga, varm av solen, där jag riktigt kan KÄNNA hur träet berättar sin historia för mig. Ge mig ge mig geeeee mig!!! Inte sill men allt som hör till!
Jag ger mig FAN på att om de skulle röntga mig är jag hälften blå, hälften gul. Hälften himmel, hälften sol. NOTHING. INBETWEEN!

Ikväll är det dags att väcka salsamoves till liv igen. Jag har siktet inställt på AVANCERAD och det tänker jag fortfarande hålla på. Läste dock att man BÖR ha gått MINST tre andra kurser och ha dansat VÄÄLDIGT mycket ute för att gå den kursen. Men what da fuck! Jag tyckte ju medel var a piece of cake så let´s GO GO GOOO!!!! Ikväll är det dock tänkt att jag ska gå på medel för att friska upp sinnena lite innan torsdag.

Men innan dess, lite mat och träning!
Träning ja, hur fan gååååår det undrar ni väl? What a cliffhanger det måste vara, förstår att det är svårt att sova without knowing haha! Jorå, jag kämpar på. Alone I stand. Igår gjorde jag sju chins. Wow...eller nä men det är åtminstone bättre än den enda, ynka sketna jag gjorde för ett tag sen. VILL DOCK ATT DET SKA GÅ FORTARE FORTARE OCH BÄTTRE BÄTTRE!!!! Tålamod? Not me!

1 kommentar: