söndag 6 februari 2011

Nothing more than feelings

Jag känner jävligt mycket just nu. Vet inte om det är värmen som kom helt plötsligt, solen som skiner liiite lite längre eller kanske den tryckande stämningen på jobbet? Något är det i alla fall som triggar igång min kropp och mina sinnen. Jag känner mig som en 100 m hög mast som bara tar emot en massa signaler, analyserar och bearbetar. For what? Ja om jag det visste!

Startade dagen med en löptur. Solen värmde och himlen strålade blå blå energi. Stegen knastrade ensamma i den tysta söndagsmorgonen. Sådana dagar känner jag mig oövervinnerlig. Önskar att jag kunde pausa den känslan och ta med mig den för evigt.

Lite gröt med äpple och kanel till frukost och sen iväg igen för ett litet uppdrag och skönt eftermiddagshäng.
En del gör en bara så jävla glad! Just like that.

Hem med lite mat och Arne-vård. Han var ut på galej med sotargrabbarna igår och, tja han mår väl som han förtjänar idag hihi, men värt det var det tydligen så NÅT bra har ju kommit av det :)

Borde väl kaske göra något slags referat till Melodifestivalen igår men jag är för trött så jag tror att jag skiter i det idag. Maybe tomorrow eller inte alls.

Bye bye 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar