onsdag 16 februari 2011

Dead leg

Att soffan kan vara en sån grymt skön plats ibland!!
Skuttade upp tidigt för att ta emot världens bästa röris SÖREN. I swear, if you ever need en grym, nej DEN GRYMMASTE rörkrökaren, he´s THE MAN! Vansinnigt effektiv, uppfinningsrik och supertrevlig som kaffesällskap. Ja jag säljer honom men jag säljer honom DYRT! :)

Efter det slängde jag mig i bilen för att dra på gymmet. Är så satans less på snön och kylan nu så jag vet inte ens om jag ska kommentera. Jo. Det ska jag nog ändå vid närmare eftertanke hehe.
Hur fan man än vänder och vrider på det så kan man ge sig FAN på att det ANTINGEN SNÖAR eller är SVINKALLT eller så BÅDE OCH!! Det funkar inte, den ekvationen får jag ej ihop. Är det ens möjligt? Mjaa tydligen!

HATAR att behöva parkera halva Ådi i en snödriva för att sen klättra ut på motsatt sida, allt detta enbart för att vi ska få plats med bilarna bredvid varann EFTERSOM vi båda behöver motorvärmare. Lång mening puh!

Benpasset var grymt jobbigt som vanligt. Kommer nog aldrig att känna mig riktigt peppad inför det eftersom jag VET att hur fan än jag gör så kommer det att bli SJUKT JOBBIGT!! Vilket är klart att det SKA vara men ändå. Kör högreps nu igen och jag vet inte vad jag ska säga.....Är SMÅTT oroad inför kommande bravader. Jaja ingen mening att grubbla utan på´t ba´ och KÖR KÖR KÖÖÖÖR!

Trodde att jag skulle kunna få göra ett långt utlägg om skivstångens uppbyggnad ikväll men jag har fan googlat i en timme nu och inte hittat det jag vill ha svar på. Which is: Hur är den uppbyggd, med mått och vikt, så att den ska kunna ligga kvar TROTS att man har vikter kvar på ENA sidan men plockar av alla på den ANDRA.
Call me a fool men jag har i alla fall funderat vilket innebär att jag idag varit vetgirig, så vet ni svaret: BERÄTTA DÅ FÖR HELVETE!

Tror jag måste bli lite bättre att dokumentera mina dagar i bilder och inte bara i ord. Svårt då jag inte har en telefon som motsvarar dagens krav i bildkvalitét.......Ska jag MÅSTA köpa en NY ve och fasa?? Probably....sen :)

Två dagar till och sen har jag en galet rolig helg att se fram emot. Piff och Puff på nya äventyr.

 HÄÄÄÄNG MEEEEED!! :)

2 kommentarer:

  1. Jadu, kan det kanske vara så att mysteriet med skivstången har liiiite att göra med hur mycket vikt man har kvar på den "andra sidan" liksom....?! :-) Aja, det är min teori iaf!

    Vi kan väl göra ett test gemensamt någon dag nere på gymmet?

    Grymt kul att följa din blogg, du är en fena på att formulera dig och jag känner igen en hel del av det du skriver om.

    //Fredrik

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Nu har jag plitat dit din kommentar iaf :) Det är bara skivstångstestet kvar. Pax för att INTE vara den som håller emot vikterna!! :)
    Kram på dig!

    SvaraRadera