söndag 14 februari 2010

Blandare och godis



Köksblandare det blev! Inte exakt denna på bilden men jag hittade ingen rättvis bild av vår så den här får duga for now. Fick den för halva priset dessutom så vi är rätt glada :)

Jag är jäkligt glad och stolt över att Arne kan vara så målmedveten men ibland vill jag bara dänga in i hans huvud att det GÅR ATT VÄNTA MED VISSA SAKER och NJUTA AV DAGEN istället. Han kan nämligen inte det. Nu är det köket och köket only som gäller. Han kan liksom inte slappna av, kosta vad det kosta vill så ska skiten BLI KLAR! Det är ju fint tänkt, verkligen, men jag kan känna att vissa saker kan vänta tills solen gått ned för dagen. Dumt tänkt av mig, mycket dumt tänkt :)

Vi hann iaf med att hälsa på Pernilla och Magnus med familj idag. De är ungefär HUR SÖTA SOM HELST, barnen alltså, ja Pernilla och Magnus är inte fy skam de heller ifall ni vill ta en närmare titt hihi, men herrejesus. Idag var Roland så snäll och lånade ut sitt svärd till lillebror, ni skulle sett den söta minen!! Alfred är ungefär hur störtskön som helst att se när han räzar runt runt med ögon fulla av hyss :)

Sen var det dags att fylla magen med skräpmat igen. Idag är nämligen sista dagen and tomorrow är dagen D, startskottet för "Beach 2010". Så nu vet ni alla älskade vänner, ta inte åt er om jag tackar nej till bullen, ge mig istället en extra kopp kaffe. As simple as that!

Så idag har jag ätit hamburgare på Donken, en hav pizza och nu försöker jag bearbeta godispåsen. Sist funkade det faktiskt rätt länge att hålla bort suget på detta sätt, känslan av illamående höll i sig rätt kraftigt. Meeen det kommer inte att bli lätt det kan jag då säga redan nu!! Anyway, nu blir det lite tvmys och mer godis YEEAAAHHH!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar