söndag 28 februari 2010

Min helg

Jobba jobba jobba.
Trött trött trött.
Köra bil hem, trött trött trött.
Snöhelvete överjävlarimillallt!
Inte skottat. Inte ovanligt.
Tar mig inte upp på infarten. Är inte ens nära.
Backar. Backar rakt in i snövallen.
Förbannad.
Pulsa pulsa pulsa.
Väcka Arne.
Skotta skotta skotta.
Hänger på huven. Allt bara slirar.
Väcker grannen genom små "hurrarrop" som SATANS JÄVLA SNÖÖÖÖ och JAG ORKAR INTE MER!
Får hjälp att putta.
Pulsa pulsa pulsa.
SOVA!
Vakna.
Trött trött trött.
Laga mat.
Jobba jobba jobba.
Mer snöhelvete!
Tar jag mig hem idag?

Japp det är där vi är just nu. Är så trött att ögonen knappt hålls uppe samt att illamåendet fyller min mage. Frukost står på tapeten, en dusch sen time to do it all over again.

Tittade på damernas curlingmatch. Det slog mig att det är fan ett plus att vara snygg, man märks mer helt klart utan att ens behöva anstränga sig. Ta Kanadas lag till exempel. Är det bara jag eller märktes den där Sheryl lite mer? Snygg, jävligt bra och pondus. Så tänker jag sammanfatta det hela. Kyligt!

En nyhet är i alla fall att jag verkar ha lyckats hitta de bilder jag tagit på köket. Ett minus är att jag inte har dem HÄR men så fort jag får ork så kommer de ut. Bye bye sugarpie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar