måndag 8 februari 2010

Stark kontring av Kvik

Än sker mirakel jag säger då det!
Det finns vissa människor som helt enkelt ska vara på rätt plats vid rätt tid och säga vad man vill om Kvik och dess utrustning men personalen (läs Mats) är ena riktiga lifesavers! Idag pinnade vi raskt dit för att undra om det var oss det var fel på eller inte och eftersom jag starkt misstänkte att så icke var fallet så fick vi naturligtvis RÄTT! Det FANNS ingen sådan täcksida vi behöver, det var FEL i beställningen men Mats trollade med knäna och VIPS så HADE VI EN ÄNDÅ!! JIPPI MATS!! Slutet gott allting gott. Nu har vi äntligen kunnat limma ihop alla delar, eller ja, köksön ligger som två paddor mitt på golvet i väntan på ihopsättning. Känns dock som att vi kan se ett slut på detta ändå. Vi har fått undan rätt mycket, bara några lådor som ska skruvas ihop och lite luckor som ska sättas dit. Ja just ja, vi har ju tagit ned överskåpen också till Görans stora förtret :) Kom på ju att det måste ju in spotar under skåpen så nu har vi slitit ned dem och de är inlagda på Kvik för infräsning. Han kommer i alla fall bli glad över att inte behöva jävlas med DET åtminstone!

Imorgon ska här färgas hår hos världsbästiga Ulrika på Hårstudion. Äntligen slipper jag den här tråkiga utväxten!!!! Ska kanske simma lite med Sara och Siggan, eller det blir mest plask i barnpoolen tror jag :) Annars blir det kanske en morgonpromenad, jag vet inte riktigt. Många kansken men jag tror i alla fall att jag skippar gymmet tills nästa vecka. Har svårt att fokusera när jag ändå ska dra igång en ny period snart. Känns liksom meningslöst då.

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar