tisdag 9 februari 2010

Issy för sin egen talan

Ey people! Måste ju visa hur JAG lever och lär för att klara av den här röran här hemma. Pssst, egentligen tycker jag att det är SKITKUL men det kan jag ju inte alltid visa för när matte och husse tycker lite synd om mig så får jag mycket godare mat and I LIKE IT!
Wellpappen som de lagt ut, inte för att jag fattar varför men ändå, är min bästa polare just nu, näst efter limflaskan då förstås, den var det draaag i när jag stack nosen i den!! Detta resulterade i att jag måst ta en liten hang-over paus i sängen, aaaahhh!
Återkommer när jag sovit ruset av mig!
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Vad söt Issy är :)
    Hoppas allt går bra med köket och att det blir klart snart. Alltid jobbigt att bo mitt i ett byggprojekt.
    Kram kram Bison

    SvaraRadera