fredag 26 februari 2010

Izzys egna ord

Tja everyhopa! Nu äre Izzy som talar så knip igen tugget och listen up!


I tisdags hade jag SERIÖSA problem! Alltså inte sådana problem som "ska jag tugga på den där leksaken eller den där" utan det är serious shit I´m talking about! Tror allvarligt talat att matte och husse försökte sälja mig som delikatesshundmat! Nedan ser ni vilket MONSTER som kom innanför väggarna i MITT hus....fattar ni MITT HUS!!!?!!


Försökte först frysa till, ni vet sådär som de gör på alla coola dansprogram, ja det är ett schysst move i alla fall, meeeen tror ni inte att hundfan var såpass intelligent att han såg mig ÄNDÅ! Då tog jag till diggerido-metoden. För er som inte är fullt lika världsvana kan jag berätta att det är ett instrument som man kan göra coola vibrationsljud med. Typ. Fast jag gjorde det från halsen eftersom jag är lite vassare än andra. Funkade inte heller. Är hundfan DÖV ällä? Han låg där och viftade på svansen bara, hur dum får man vara? SÅG han inte att han stod inför döden?? Tydligen var han blind också.




Matte blev som tur var allergisk så hunden fick åka hem. Det ryktades visst om att han skulle kumpera med MIG HÄR i HUSET medans hundens matte skulle iväg på skojsigheter. FORGET IT! Fick inga större men dock, hade en liten släng av självmordsvittring då jag kröp in i ugnen och försökte stänga luckan. Dock var inte strömmen på så jag överlevde visst. Nu försöker jag överleva dammsugaren. It´s a constant fight to be a cat! Over!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar