tisdag 23 juni 2009

Buhuuuu

Kan inte låta detta undkomma utan en endaste liten kommentar.
Sitter och ASGARVAR åt kommentarer som dessa:
" Jag vet inte hur vi ska göra nu."
Lägg ner och inse att klubben för inbördes beundran borde göra detsamma!

"Det här har ju varit vår baby i många år."
Nu har den babyn vuxit upp och insett att det här cats in the cradle-livet inte var något att ha!

"För att sätta Sundsvall på musikkartan, visa upp näringen och vara en mötesplats för folk i branschen."
Synd bara att de tabbat sig på grund av sina egna egon så ÅNGE helt plötsligt nyktrade till, korkade igen SITT ego och tog tillvara på de varumärken DE hade! The nutrition är rätt utspädd i Sundsvall, soppan kokad på en spik och mötesplatsen de pratar om behöver väl inte vara större än att de får ner sina egna arslen i skiten?

"Samtidigt har det här varit en viktig tillställning för många människor."'
Helt enkelt ett sätt att hålla en liten del av Sundsvall utanför arbetslöshet.

Hårda bud i Mellerud....

1 kommentar:

  1. Ja, jag är böjd att hålla med. Vad finns att glädjas åt ang Sundsvalls musikliv varje år i januari?

    När du och jag var där var inte "mitt livs största stund." Trots att jag fick sitta bredvid Kjell Lönnå! Nä, det känns inte som om Sundsvalls musikliv kommer att drabbas så hårt.

    SvaraRadera