måndag 22 juni 2009

More dead, less alive

Äntligen har jag då återigen plöjt igenom fyra mördarnätter. Känns ju meningslöst att vara glad över det då jag vet att de kommer att komma var sjätte vecka i resten av mitt liv....om jag nu inte känner för att byta jobb vill säga. Har bara sovit två timmar idag, mitt eget fel eftersom jag ställde klockan. Jag hade ju kommit på tanken att jag kunde ju lika gärna sova ute på altan i solen istället för i sängen där det är mörkt. Hade ju dock inte räknat med alla förbannade KRYP som krälar, flyger och vill bosätta sig på min kropp! Så det blev inget sova av. Istället är jag nu på väg till gymmet, äntligen, och sen vidare till Plantagen där jag ska handla lite flowers att sätta på Arnes mammas grav. Sen lägrar jag mig i Kälen för natten. Få se vilken tid jag knoppar in, antar att det lär bli före sjunyheterna! Känns inte säkert att köra bil när man är helt groggy i skallen. Tur att inte mamma tänkt den tanken än haha, då hade jag aldrig fått åkt!

Vet inte denna gång heller vad som hänt i världen. Min världsbild har varit väldigt väldigt liten denna helg. Däremot har jag varit med om att uträtta storverk på jobbet så DET känns skönt! Såhär i efterhand känner jag min grymt nöjd över att ha jobbat hela helgen. Det har inte varit så bra väder, jag har sparat pengar genom att inte dricka någon sprit och jag har till råga på allt TJÄNAT en massa pengar och därtill lärt mig massvis på jobbet! Joru så att.....känns som det varit en bra helg trots allt.
Eftersom jag inte har något vettigt att säga.....JO jag har en fråga, eller vi gör en omröstning! Hur många är det som tror att en lägenhet i en storstad i södra Sverige kostar....håll i er nu....20-30 miljoner????? Väntar med SPÄNNING på svar!

1 kommentar: