måndag 1 juni 2009

Stekare

Jahapp idag har man lekt stekare på stan. Inte helt likt mig eftersom jag egentligen HATAR att vara någon annanstans än på altan slappandes i en solstol dagar som denna. Dock har ju solen lyst hela helgen så det var faktiskt skönt att se lite folk och uppleva stadens puls ( yeah right) för en stund. Efter morgonpromenad och styrketräning tog jag och Erica en långlunch på Biteline. MYCKET GOTT!! Sen tog vi en stilla promenad ned på torget där vi filosoferade på en parkbänk i över en timme. Riktigt skönt väder, mycket sol och lite blåst. Lite besviken över att jag inte såg någon jag kände, hade ju varit att slå två flugor i en smäll. Lite brydd blev jag även då så många gick som om de hade skavsår. Måste vara sommarskorna som inte blivit ingådda än.

Jag har förresten dödat i helgen! Jopp jopp! Såg liket, eller en del av det igår ute på gräsmattan. Klippte gräset i fredags och tjipp tjopp så högg jag halsen av en snok! Stackarn, den såg inte så kry ut vill jag lova. Måste blivit himskans förvånad där den låg i allsköns ro i skuggan och helt plötsligt blir den spridd över hela gräsmattan!

Har även lyckats med att få Falu rödfärg över halva baksätet. Dumjävlaburk att inte vara tät! Hur fan lyckas man egentligen? När man väl ska måla är det ett helvete att få upp locket men om det inte är Ådi som jävlats måste det liksom ha skavts upp under min vansinnesfärd hem. Piss! Där fick man för att man skulle vara snäll med mormor och handla färg och fixa så allt är klart när jag ska måla där i veckan.

Ja det var väl min dag på det stora hela. Imorgon kan ni ju bege er till Norra berget och spana in när SEX SEX SEX springer som satan på Vårruset :)

1 kommentar:

  1. ja jag ska hålla utkik efter dej imorron....tittar fortf. efter receptet på de suuuuupergoda muffinsarna:) nepp nu ska jag sova! hörs å ses snart! kram kram

    SvaraRadera