söndag 28 mars 2010

30-års partaj med hatten lätt på svaj

Är riktigt trött och sliten efter 30-årsfesten igår. Det är det dock i allra högsta grad värt för WOOOAAAH så skoj vi hade!!
Hade ju förstås varit en aningens skojigare ifall jag hade haft lite bilder att visa men då vi (fortfarande) bara har kameran till låns så fick den stanna hemma.
Födelsedagsbarnet var helt klart ett slag för sig, ni får tänka er in i denna situation: Spandexbrallor lånade av kärestan, hårdrockstshirt som ibland hade en fin tendens att stoppas IN i byxlinningen då och då så nu känner vi alla Magnus fram- och baksida väldans väl :) Svart, långhårig peruk och en bandanas med dödskallar. HARD ROCK HALLELUJAH!
Vi hamnade på Aveny där det dansades och headbangades natten lång. Vaknade med världens träningsvärk på lite mystiska ställen. Kan det vara dansens fel trooooo?
SUPERTACK för en GRYMT KUNGLIG KVÄLL MAGNUS OCH PERNILLA!!!

Idag har det varit en riktigt "slöseri-med-tid" söndag. Har legat i soffan hela dagen förutom när jag var in till stan och hyrde en film. Testade även att göra mat i lergrytan. Måste höra hur proffsen tillagar maten för vår var ingen sensation direkt. Arne sa oavbrutet: "Det luktar lera. Det SMAKAR lera."
JAA JAA I GET IT!!!! Har bitit mig på en massa ställen inne i truten också så det var ingen höjdare att äta. Naturligtvis ska man ju bita sig på SAMMA ställe femtioelva gånger till tills man hugger kniven i bordet och tjuter som en stucken gris.

Imorgon är det jobb igen. Ådi funkar som vanligt inte så vi måste samåka den här veckan. Jag är ärligt talat så jävla trött på den där vita snöbollen som står där ute och tar plats. Ja jag VEEET, "köp en ny bil", men jag vill faktiskt lugna mig med det tills jag vet vad som händer i höst. Om Arne ska utbilda sig så har jag ju faktiskt en bil ett tag till. Men jag antar att inom ett år så MÅSTE jag ha en annan bil, sanningen börjar så sakta krypa sig på.
Usch, ingen bra avslutning på en annars jäkligt bra vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar