onsdag 10 mars 2010

State of mind

Ja ni, mitt STÄJJT ÅFF MAIJND är inte att leka med just nu. Glad i hågen att Ådi skruttar i gång EVERY TIME som jag provat sen i lördags har jag känt mig väldigt priviligerad. MÖÖÖÖÖÖÖP! Så FEL man kan ha! För VAD HÄNDER?? Ikväll när jag drog igång honom för ännu en träningsrunda och nattjobb så.....vafalls? Va ere me kopplingen?? Den liksom flippar ned en bit, ja lite som en strömbrytare, för att sedan ta som vanligt sista biten mot golvet. Sen får jag flippa tillbaka den med foten, no automatic här inte, only plain good handkraft som duger!

Ja så nu har jag alltså något fel på pedaljäveln! Eller om det är någon cylinder eller för lite olja i hydrauliken, vafan vet jag för det finns ju inte en instruktionsjävel att gå efter varken i bilen eller på nätet fast att jag har tillbringat senaste timmen med att LETA LETA LETA! Hissade upp honom här på jobbet för att kika under. Detta resulterade i en slightly lätt repad vänstersida eftersom billyften finns i ett utrymme som byggdes FÖRE utbyggnaden av pannhuset som står tätt tätt intill. Detta medför att det egentligen är fysiskt jävla omöjligt att ta sig IN i verkstadsutrymmet. Man får trixa, backa och vara försiktig.......ja som ni nu fattat så var inte jag det. Högstg otippat va? NÄ!

Förbannad som få. Igen. Tänker köra hem, förhoppningsvis om helvetesjävlaskitbilen håller hela vägen vill säga, dra täcket över huvudet, grina en skvätt och förhoppningsvis vakna i ett bättre mode. Får väl ringa verkstan igen, eller införskaffa en egen handbok, borde ju bli billigare i slutändan det. MEN JAG ORKAR VÄL INTE! Orkar snart inte se Ådi, jag är ledsen min himmel och helvete men just nu tillhör du inte topp tusen.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar