torsdag 18 mars 2010

Det perfekta hälsoschemat......

......kan ni läsa om HÄR. Undrar bara just hur man gör när man tar "ett GAS rött vin"???? Höhö nu jällar känner jag mig som kärebror, "han som alltid märker ord" skulle han hetat ifall han varit en indian :)
För övrigt så känns det helt logiskt att ha sex i gryningen. Jag menar, ofta så sker detta kvällstid och då blir man ju snuvad på den där sköna känslan EFTERÅT, för då är man så avslappnad att man somnar. Däremot så vet jag inte om man känner sig sådär supersugen när man vaknar sådär tidigt i ottan med sovklägg i ögonen och småvidrig andedräkt. NÄ mitt liv är inte som på film där alla vaknar och ser ut som om de just ska gå på världens tillställning!

Fick en småeuforisk känsla igår när jag var på Åhléns och såg till min vilda förtjusning att det faktiskt går att köpa själva GLASET till kaffepressen. Ni som inte hängt med får en snabb resumé: Jag hade sönder glaset på vår kaffepress under den hårdaste renoveringstiden, vilket gjorde att jag grät en skvätt och inte ville bo i denna röra längre. Kaffepressen var för övrigt Arnes mammas som nu sitter i himlen och tittar på oss med små söta fniss och plirande ögon. Hej hej Inger!
Nu har jag köpt ett nytt glas och just i denna sekund har Arne fixat gokaffe, smaksatt med Irish cream....MMMMMUMMAAA!!!!!

Hela Sverige står förmodligen stilla just nu under denna superviktiga hockeymatch och här sitter jag, bloggandes utan att röra en min. Patriot som jag är HÖR jag faktiskt matchen i bakgrunden SÅ DET SÅ! Inte för att jag direkt känner att jag behöver försvara mig, för en timme sen funderade vi på om vi skulle ta och hälsa på några vänner men tiden knallade på och vi blev hemma istället. Antar att det inte är läge att hälsa på för att UMGÅS ikväll.

En dag kvar innan frivecka.....känns det skönt Malin? YA THIIIIIINK????!!!!!!

1 kommentar:

  1. HELA Sverige står inte stilla för att Timrå spelar,det spelas fler matcher i kvartsfinalen i vårat land:-)Förstår om det verkar som så när man bor i våra trakter där dom flesta är medgångssupportrar...Jag säger bara heja Djurgården. Hoppas ni är i Kälen i påsk så vi kan ses nåt!! Kram Sandra!!

    SvaraRadera