tisdag 9 mars 2010

Litet utkast i bilder





Jag VET att Arne har bannlyst mig att fota köket innan allt är klart meeeen nu kan jag liksom inte låta bli att göra det ÄNDÅ! Det visar ju inte ALLT heller, utan ger er mest ett hum om hur slutresultatet kommer att bli. Före-bilder är med också som ni kanske ser. Well well, det känns som att det finns ett slut på den här historien snart och det känns överjävligt SKÖNT!

Igår skulle jag egentligen träna ben men eftersom jag har dragit på det här med konditionsträningen länge nu så kände jag att det var dags att ta itu med det. Femtio minuter på löpbandet blev det, totalt 40 minuters effektiv tid plus fem minuters upp- och nedvärmning. Kändes rätt bra måste jag säga, men det är ju trots allt en stor skillnad att springa på ett löpband än ute i naturen. Vi får väl se hur jag reagerar på det när isen försvunnit på vägarna.

Försöker pussla för att få ihop det här med gymmet och cyklingen. Som det ser ut just nu tränar jag fyra-fem gånger i veckan på gym, detta inklusive intervallpass och magträning. Jag inser ju att det kommer inte att funka när jag väl ska ut och trampa men jag vill ändå få med de stora muskelgrupperna. Måste nog dra iväg ett mail och rådfråga min träningsguru LISS om detta! Hon har alltid något bra tips och trix för allt :)

Snart är det dags för middag, sen träning och nattjobb. Två veckor till sedan en efterlängtad vilovecka då jag endast ska njuta och ta hand om det goda i livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar