fredag 18 mars 2011

Att vinna är också....ALLT!

And the winner is.....
.....mäh det är ju JAG ju!! Vann Mustasch-biljetter efter att ha deltagit i en tävling på Fejjan där man skulle skicka in en bild på sig själv i bästa rockposestyle. Så ikväll ska jag raka spåret in till Stadshuset efter jobbet och gloSLASHlyssna! Arne kommer också in och kanske kanske får jag med mig Eva och Peter.....HOPPAS!

Annars då?
Jo annars har jag så in i helvete mycket att göra hela tiden. Vet inte när jag låg och degade på soffan sist! Men det är SKOJ!!

Kom på ett sjujäkla bra raggningsknep, eller kom på det har väl funnits i evigheter haha, kanske ska säga affärsverksamhet istället! Alla ni brudar out there som letar en date, LÅNA ÅDI, kör ut nånstans lagom långt bort. Ni kommer naturligtvis få FEL på Ådi, nån gång kommer han att stanna I PROMISE! Släng då upp motorhuven, häng lite lagom läckert under den och pilla på lite kablar. Se ut som att ni vet vad ni gör helt enkelt! Plötsligt kommer en jävligt snygg grabb stanna och undra om ni behöver hjälp. Jaaa GÖR NI DET?
Hux flux har ni fått skjuts hem, bjuder på kaffe som tack för hjälpen. Dricker ni inte kaffe råder jag er att PINA I ER DET i alla fall, it MAY be worth it! Sen är det klappat och klart. Säg nåt intressant och kontrollera även att han gör det, annars blir det en snabb kopp kaffe och tack och hej.

Detta hade kunnat varit jag i förrgårkväll, men nu är jag ju inte i behov av någon date :) Fast OM så vore så hade han säkert varit psykopat och velat slänga mig i bagageluckan i väntan på rätt tillfälle att göra slut på mig. My luck liksom haha!

Lite anmärkningsbart är ju att kanske trettio bilar åkte FÖRBI och EN stannade! Hmpf, säger det mer om mig eller mer om folk i övrigt?

Nu ska jag besikta Våfflan. Wish me good luck pleeease! Sen vidare ner på stan för att hinna med en jävla massa grejer innnan jobbet. Peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar