söndag 13 mars 2011

Nya familjemedlemmar

Arne shoppar!

Japp! Idag vaknade jag till synen av en hel del nya grejer i vår hall. Nä de ska inte BO i vår hall, däremot undrar jag var vi ska stoppa dem?! Det som flyttat in är, (hittills får jag väl tillägga haha):

Laserpass: Mycket bra när vi ska tapetsera och hänga upp saker jävligt rakt. Det där med tapetsera köper jag direkt, synd bara att VÄGGARNA inte är ett dugg raka så hörnen kommer bli skarvade a la mongostyle anyway! Det där med att hänga upp grejer.....när jag har bestämt vad som ska hängas upp har det kommit en helt ny typ av teknologi som förmodligen hänger upp skiten på egen hand!

Hole-in-one: En grej jag skulle gifta mig med if I could! Man bara pular in ena delen i eldosan, gipsar och sen vips hittar man igen hålet med en magnet från andra sidan och oh la laaaa så slipper man leta eldosan med karta och kompass!

Bygglampa: Inte en utan två. Why? De var så billiga var förklaringen jag fick. Tjaa ooookej! Skitbra så att vi kan se vad vi gör när vi ska pula på på kvällarna och solen gått och lagt sig.

Ja det var väl ungefär det......SO FAR säger jag! Vet aldrig vad som dyker in när shop-o-holicen drar igång en nerv hos Arne :)

Annars då?
Ja igår var det Melodifestival. Jag blir så jävla trött så att vi säger att vi ska skicka ett SVENSKT bidrag! Vafan menar de då egentligen?? Först är det amerikanska låtskrivare som skriver låtar, sen är det inte ens säkert att det är en svensktalande som sjunger låten och dessutom är det verkligen inte Sverige som bestämt vilken låt vi ska skicka iväg. Eller har jag fattat fel nu?
Vad var det för värdelös röstning? Ett land gav en poäng till en låt och ett annat land gav tolv poäng till samma låt. Låter ju verkligen som att de har tänkt till, resten av världen är ju för fan minst lika förvirrade som vi verkar vara musikmässigt!

Anyway.
Efter en värdelös träningsfri vecka är jag taggad som fan att dra igång lite träningsvärk! Imorgon är det go go gooo down to da gym och mörda min kropp lite. Förhoppningsvis träffar jag på lite schysst folk som jag saknat denna vecka då jag ofrivilligt hållit mig därifrån. When I´m leaving tomorrow ska det fan inte vara smärtfritt!

Ha en skön söndag och missa inte Solsidan God damn it! En natt på jobbet återstår. En natt. For now.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar