torsdag 3 mars 2011

Min jävla morgon

 Torsdagsmys...

Schysst utsikt från vår altan....hmmm...



Getting in da mood inför träningspasset



Izzy har också vårkänslor



Min morgon i ord:
06:15: Ska hämta tidningen på jobbet. Detta görs oftast med bil vintertid. Sommartid kan man cykla. Sätter mig i Ådi och ska starta. Nä det ska jag INTE!!! TYDLIGEN! Startar inte. NJÖTNJÖTNJÖÖÖÖT säger han bara trött. Vafan jag tycker ändå inte att han har rätt att vara MER trött än vad jag är, han har ju bara stått stilla och väntat hela natten! Hmm kanske sur då!
Hämtar kontaktspray och sprayar hejvilt. NU DÅ! Nä....inte nu heller. Hoppar upp under huven och får snilleblixten att BLÅSA rent i tänspolen. Får kontaktspray i hela käften. Nice!

06:30: Hittar en annan bil. Hämtar tidningarna. Lägger dem på huven och teststartar Ådi. Nä. Stendöd. Tidningarna å andra sidan får liv och drar iväg med en jävla fart över plan.....MEN VAFAAAN! Springer som en iller kors och tvärs. Lyckas samla upp det mesta, Dagbladet lyckades dock rymma så grattis ni på Tunadalshamnen som fick en gratistidning idag!
GÅR IN! Erkänner mig besegrad. Eller?

06:45: Teststartar igen och SKITEN SVARAR!!

07:15: Rullar hemåt för att skrubba truten ren och SOVA!

Japp det var förmiddag det. Jobbade nattpass, sov tre timmar och blev väckt med ett sms från en av de finaste människor jag vet, inside out! Kan väl inte bli så mycket bättre right?
Solen tittar fram lite nu som då, den har inte riktigt bestämt sig för om den vill vara med eller ej. Hav dock förtröstan, klockan tre ska jag in mot stan så då kommer den skina som aldrig förr!!

Dagen fortsätter med altanhäng, träning, middag hos Pernilla och barnen som jag inte sett på...SKRÄMMANDE länge! Efter det SALSA och sen tycker jag att jag har förtjänat ryggläge i sängen!

Peace out folks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar