måndag 20 februari 2012

Biokväll med goa brudar!

Ikväll har vi spanat in.....




Hade inga som helst förväntningar på denna film då jag hört både bu och bä om den. Njaa dock inte så mycket bä kanske, mest då att det var mycket pang-pang och lite för verklighetstrogna skador såpass att det skulle vara otäckt. Nu är jag inte den kräsmagade typen så den delen bekom mig inte så mycket. Jag är snarare jäkligt imponerad över svensk filmproduktion and way to go Persbrandt!
Tänker inte ge mig in på en recension om kameravinklar och ljussättning, trots att jag läst filmkunskap med självaste Henry Lundström, så jag nöjer mig med att säga att den var snygg, snabb och spännande.

Efter filmen åkte jag, Bea och Anna-Karin hem till mig för lite soffhäng och kaffe. Jag gillar verkligen att umgås med dessa fantastiska, starka, coola, underbara töser! Vi har mycket gemensamt, tänker rätt lika i mångt och mycket, och det vi funderar över får sköna framåtpsuhar genom nya, fräscha tankar och åsikter. Nu lät det där väldigt byråkratiskt känner jag så jag laddar om och säger som så:
Jag har jävligt roligt med dem, det är aldrig ett besvär att hänga med dem eftersom jag känner alltid att jag kan vara mig själv och behöver inte göra mig till på något sätt, och de tillför alltid bra saker, vilket humör de än är på. Bättre så? :)

För att snabbt summera helgen i stort har den gått alldeles för fort och jag saknar redan min finaste fina älskling......Visst är det väl fredag imorgon igen? Nähä.....better suck it up and deal with it!

Veckan ska fyllas med jobb, poledance, träning och lite span efter sånt som jag behöver inhandla tills jag ska flytta. Det är åt helskotta för mycket grejer så jag skjuter gärna på det, sticker huvudet i sanden och hoppas på att någon annan ska fylla upp mitt förråd. Ain´t gonna happen så jag kommer sätta fart när det närmar sig. Vilket det gör, om en och en halv vecka.....jösses!!

Nu ska jag krypa ned i en kall säng.....over and out!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar