lördag 11 februari 2012

En av de bästa sämsta veckorna



Kaxig tjej jobbar på chins!
När vissa inte gör EN gör jag FEM.....MED extravikt på! :)






Mysmiddag hos Ollie - REN LYX innan nattjobb!



Svettig efter dagens löptur


För att vara en av de sämsta veckorna, med det menar jag mina sjudagars grisveckor på jobbet, har det varit en riktigt bra vecka! Jag har hittat en lägenhet, umgåtts med finestuff-people, haft en bra träningsvecka överlag, och igår klämde jag till och med några set chins MED extra vikt på!!
Det går bra nu och jag mår oförskämt bra!

Sov till halv tre idag vilket räknas till rekordsidan. Tog en lätt löptur i solen, och nu är det snart dags för middag och sen nattjobb. Ska få jobba med en som egentligen inte jobbar på vårt skift så det ska bli ruskigt skoj att få lite nya infallsvinklar och ha någon som pratar mitt språk. Sweet!!

Antar att ni hursomhelst har en vansinnigt bra lördag så keep on doin´what ya´ll doin´!

2 kommentarer:

  1. chins är ryggövningen nr1 ihop med marklyft... men släpp remmarna (eller tokträna underarmarna separat)... du har mkt att vinna på att bli greppstark!! Tips är att lära dig "hänga" i chinsräcket också samt göra negativa chins. Sänka ner dig sakta och sedan hänga så länge du orkar med fullt sträck. Kör hårt kompis!

    SvaraRadera
  2. Jag brukar köra chins utan remmar först, sen klämma de extra med bara för att kunna göra de där sista. Sen är jag faktiskt jävligt greppsvag men det hoppas jag ska bli bättre i och med att jag dansar poledance.
    Negativa chins har jag kört ibland på så sätt att jag börjar med en viss vikt på, gör fem stycken typ, sen ökar jag vikten och när jag inte orkar hålla emot längre får jag inte göra fler. Tävlar liksom mot mig själv. Däremot är det väl inget man ska göra ofta, negativ träning? Sliter väl som fan på kroppen har jag hört.
    GO GO GO BOY!!!

    SvaraRadera