fredag 3 februari 2012

Bones bones bones!



Japps, idag har jag alltså tränat mina stackars små ben. Försökte hitta någon slags referens, vilka vikter jag skulle ha, men insåg till min förskräckelse att jag inte har tränat ben AT ALL detta år! HUGA!!
Fast det kändes ju bra......just nu haha.....Passet såg iaf ut som följande för er intressenter:

Benböj 65 kg x 8,8,8, 60 kg x 10
Benpress 110 kg x 8,8,8
Lårcurl 15 kg (på varje ben) x 8,8,8
Baksida lår 40 kg x 8,8,8
Sittande vadpress 30 kg x 10,10,10

Kommer jag ha ont imorgon? Oh yessss!!!!

Var och spanade in en lägenhet imorse. Eller kisade eller vad jag nu ska kalla det för hey, klockan halv åtta en vintermorgon ser man inte mycket om strömmen är avstängd! Så ärligt talat vet jag inte riktigt sanningen på standarden men läget kunde knappast vara bättre så vi får väl se vad som händer. Det var ju inte bara jag som var intresserad om man säger så, näähäääeeråå 70 pers till skulle kolla på den......Skulle vara roligt att veta hur karln tänker när han väljer ut rätt hyresgäst!

Väskan är packad, lunchen är i magen. Sitter och väntar på min private taxidriver som är så snäll och skjutsar mig till tåget. Svinkallt är det ute så det räckte med EN promenad in till stan, jag vill inte göra om det med en väska och stor kasse. Brrr!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar