torsdag 9 februari 2012

Mysmorgon

Min plan, att hålla mig vaken länge och sova ut för att bättre klara natten, lyckades bara till 50%. Gissa vilken del som misslyckades?

Jepp I guess U got it figured out! Vaknade klockan åtta så det blev mysfrukost till morgontv.

Åkte ut till birsta för att dricka kaffe med Bea. Jag blir så glad när jag tänker på vilka sköna människor jag känner!!
Efter det hann jag använda min rabatt på H&M, höhö man måste passa på när tillfälle ges! Höll däremot på att bli allvarligt tokig när jag skulle prova en....ja jag vet inte vad jag ska kalla det, en blus, en topp, en tröja? Skit detsamma, vem FAN gör en DRAGKEDJA BAK?? Hur fan tar man sig i och ur utan hjälp?! Jo det ska jag berätta för er, man är TJURIG OCH KLURIG SOM FAN!! Lyckades reseta hjärnan, tänka bakochfram och peta i fåret i fållan. Score!! Så nu har jag inhandlat något som jag kommer använda, antingen när jag har någon som kan klä på mig, eller när jag har jävligt lite att göra och själv vill försöka!

Hann stanna till hos Erica en sväng också, men nu är det roliga slut. Tvätta och städa står på schemat. Efter det matlagning, poledance (är ju iofs skoj) och slutligen jobb. Kommer bli en lång natt!!

Nedan ser ni min smarta (?) köp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar