måndag 20 februari 2012

Time to run





Efter  helgens frosseri kände jag imorse att nu vore det sweet med en löptur, speciellt när solen bara vräkte sig in genom fönstren. Vill minnas att Sara sa att det var 5 km ut till henne så det vore väl en schysst "slå två flugor i en smäll-grej", att löpa ut dit och förena nytta med nöje. Lagom tur-och-retur...trodde jag! Efter en snabb visit på Eniro ser jag nu att det snarare är närmare 9 km dit än 5! Spelar ingen roll hur fan jag än försöker hitta alternativa vägar (som om jag borde experimentera istället för att hålla mig nära E4:an haha) så blir sträckan lika lång.

Well, well, ska låta frukosten lägga till sig i magen, sen drar jag väl. Har jag sagt det så har jag! Gissar att hemvägen kommer kännas bra mycket längre och tråkigare!

Kvällen bjuder på poledance och nattjobb. Påminner om vår poledanceuppvisning på fredag kl 19-21! Förutom dans från alla olika klasser bjuds det även på gotta och fina erbjudanden. Sväng in vetja!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar