torsdag 16 februari 2012

Segstartad men nu är jag på G!

Vaknade och kände mig som att jag aldrig mer ville kliva ur sängen! Inte för att jag var sjuk eller hade ont, jag var bara jävligt trött! Men kaffe, gröt och lite jävlar anamma taggade igång lillkroppen:)

Övade power clean på gymmet. Har ruskigt dålig teknik och när det begränsar mig blir jag förbannad. Bara att nöta på helt enkelt.

Nu ska jag ned på stan och äta lunch. Sen ska jag försöka hitta lite Moulin Rogue-grejer till poledanceuppvusningen nästa fredag. Hojta om ni vill komma och titta! Bra priser på kurser till er brudar som vill hoppa på och testa!! :) Dagen lär väl sluta i katastrof då jag måste googla mig fram till vad Moulin Rogue är!! Stavar jag det ens rätt??!

Hoj hoj på er, bättre än såhär åstadkommer jag inte för tillfället :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar