onsdag 1 februari 2012

Should I should I not?

Idag fick jag förfrågan av en tjej på gymmet som ska ställa upp i Tammerpokalen i sommar, om jag inte ska göra detsamma. Jag hörde bara ordet "TÄVLING" och sen började mina hjärnceller bygga bilder i skallen haha! Jag har aldrig varit ett fan av bodyfitness-tävlingar, jag är mer en "doer", alltså jag vill prestera något genom att lyfta, springa eller dra. Det här med att bara stå och försöka vara jävligt snygg i högklackat och bikini har aldrig riktigt tilltalat mig.













Däremot är jag bekväm. Och tävlingen är här i Sundsvall.......
Sen vill jag ju hacka mig in i pt-branschen, att tävla gynnar mig meritmässigt........
Hmmm........ja jag har ju februari ut på mig att fundera så shit vad jag kommer att fundera!!!!

Vi ska i alla fall köra ett pass tillsammans på tisdag så det ska bli superskoj att få träna och utbyta lite tankar med en tjej :) Inte för att Fredrik är någon lågoddsare nej herregud så glad jag är att jag lärt känna honom!!!! Men ibland är det liksom lite roligt att kunna mäta sig med en tjej, resultaten blir mer mätbara.


IDAG tog jag även......
 .....FEMTIO KILO i bänkpress!!!!!


Det kanske låter som kattskit men för en tjej är det faktiskt rätt bra. För killar är det väl 100 kg som är en milstolpe men vi tjejer siktar nog på 50 kg. Till att börja med......liiiiite till må jag väl klara :D
Snacka om nöjd tös som seglade ut från gymmet idag!!

Dessutom har jag hunnit med att anmäla mig till PT-utbildningen samt ringa på lite lägenheter. Verkar vara ett helt sinnessjukt tryck på hyreslägenheter då en snubbe jag pratade med berättade att sedan igårkväll, när han lade ut annonsen, hade det ringt cirka 30 pers!! Men tjena! Hej gatumusikant, får jag bo här på hörnet med dig??!!

Lite mat, sen ska jag begrava Ådi.....sorgestund sker ikväll för er som känner er taggade. Glada hurrarrop undanbedes vänligen men bestämt. Det är en era av minnen som går i graven ska ni veta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar