lördag 25 april 2009

Snabb uppdatering inför resan

Japp löpturen är avklarar, frukosten är i magen, pannan är uppeldad, solen skiner som aldrig förr och vi är strax på väg, on the road. Hade ju känts mer motiverat att sitta i en bil om det hade varit lite sämre väder meeeen Arne snäll som han är har lovat att vi ska göra många stopp längs vägen så att jag får lite solsken och inte blir så gnällig :) Fattar inte när jag ska växa upp, antar aldrig, men jag mår bäst utomhus så länge jag inte fryser och vem gör det just nu? Åt frukost ute, trotsade skuggornas dal eftersom solen inte riktigt banat sin väg fram till vår nya fina möbel, frös lite om fossingarna men vad gör väl det? För nu har vi flytet (eller som jag trodde det var när jag var barn, "för nu har vi flytväst" haha) nu är det som det ska, för här sitter Arne och jag. The Pinks, vilket kungband eller hur Therese? :)

Over and out for now!

1 kommentar: