tisdag 10 januari 2012

Löpning is a wonderful thing.......REALLY??!!!

Önskar också att jag upplevde löpning såhär......



......när jag egentligen, varje gång jag ska sätta fart, helst vill göra SÅHÄR!!! :)




Blev i alla fall 5 km på 24 min, medelhastighet på 4:39 min/km. Hade kunnat pressa på betydligt mer men då jag skulle köra rygg efteråt ville jag ha liiiiiite krafter kvar! Haha, blev inte mycket att skryta över dock. Körde chins, 3 set x 8, och marklyft på 75 kg 3 set x 8. Tänkte fortsätta med biceps men hade faktiskt ingen ork kvar plus att träningsvärken skrek lite här och där. Så jag fick vackert pinna hem. Nu ska jag sippa i mig min proteindrink och sen laga lite middag. Efter det blir det ett kaffestopp hos moster innan jag rattar mig till jobbet.

2 kommentarer:

  1. Din fantastisk snygg mage till trots var det lådan med "blåburkar" som fångade min blick först ;-P / Matte

    SvaraRadera
  2. Hahhaaa ja visst är de totalt oemotståndliga?!!! :D I see your point!!

    SvaraRadera