tisdag 3 januari 2012

On the run

Har haft en mysig rehab-dag idag. Drog igång med en löptur i ett vackert vinterlandskap. Kände mig lätt som en plätt, snön knarrade under skorna, och solen sken från en klarblå himmel. Precis som ett jävla perfekt vintersportcollage i en superhäftig tidning. Synd bara att själva modellen, jag that is, inte riktigt höll samma standard som vädret höhö! Men mysigt det var!

Efter det blev det fika hos mommen. Kaffe och sockerkaka är bra skit efter en löptur! :D

Ryktas om att det ska bli skridskoåkning på fredag. Lär väl vara samtidigt som när jag ska jobba men OM jag kan vara med så har jag i alla fall ett par nyslipade skrillor. Eller har jag det?! Karln på sportaffären drog fram dem ur påsen och sa:

"Det där är INTE skridskor!!"

Nähä tack som fan då! Har inte haft fram dem på.....ja säkert 12 år MINST så okej, de är inget hot stuff eller stöldbenägna, men de duger åt mig. Jag är heller ingen stjärna på isen heller så då är det ett schysst handikapp att skylla på rekvisitan. Fast det kommer inte att gå hem hos resten av gänget då först och främst min heta karl är hockeyproffs och smågrabbarna som också ska åka har honom som största idol och förmodligen kommer att försöka fälla mig när ingen ser för att få ha honom för sig själv ;) Eller inte för de är, by far,de finaste grabbar jag sett!!

Nu ligger jag på soffan hos mor och far och väntar på middag. Efter det blir det raka spåret till bror och the!!!! Sweet!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar