onsdag 25 januari 2012

Snigeltaxi

Bilkö i Stockholm är det jag har roat mig med på eftermiddagen. Jag är djupt imponerad, på riktigt, hur man klarar av denna process inte bara en utan TVÅ gånger per dag, utan att bli mentalt rubbad. Fast det kanske är något jag borde prova på för att kapa topparna av min arga bilkörarnerv ;)

Sysselsatte mig genom att läsa skyltar. Hittade bl a:

LOL- nä så kul var det faktiskt inte!
CFJ- fick mig att tänka på gårdagens sällskap Carl-Fredrik Jensen
FOL- rätt felstavat men ändå beskrev den precis hur jag kände mig haha!
LER- om jag sätter det i rätt perspektiv så är livet inte så jäkla pjåkigt att jag måste sura i en bilkö!

1,5 h senare och en kvarts tank tommare sitter jag nu i soffan och väntar på finaste finast. Mat ska fixas och sen kanske jag ska ta med en termos kaffe och vara stöttande hockeyfru;)

Kvällen är ung, gör nåt roligt av den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar