tisdag 24 januari 2012

What have U been up to lately?

Idag har varit en busy day. Frukost i soffan till ett stilla ackompanjemang av morgon-tv. Vägrade ge mig ut efter gårdagens fiasko, så jag stannade inne och körde lite hemmaträning istället. Körde armhävningar, situps och knäböj, 100 st på tid.

Tog mig igenom första delen näringslära så nu blir det repetition innan jag fortsätter med anatomi. Hej vad det går!

Idag har jag även gjort något som jag inte gjort på minst sex år. JAG HAR NÄMLIGEN fått den äran att träffa Mr Carl-Fredrik Jensen, något som jag gjorde lika ofta i mina ungdoms dagar som lite i nutid. Om ni nu hängde med på den meningen :)

Det är häftigt med människor som det känns som det var igår man sist sågs, fast i själva verket var det åratal. Ett rätt bra mått på vad som skiljer agnar från vetet eller hur man nu säger. Vilka som är ens vänner som man kan lita på finns där, för alltid, när man verkligen behöver fast man inte har daglig kontakt.

Han är ju fotograf och nu har han givit mig en bra anledning att komma i schysst form till sommaren. Får väl se hur det går med det!

Hemma har det lagats mat och sen har vi även hunnit med att leka med trälim och skruvdragare :) Nu blir det soffmys och House!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar