torsdag 26 januari 2012

Semester!!

Snacka om att den här veckan är en enda lång batteriladdningsvecka! Jag sover till nio- halv tio, pluggar lite, äter frukost vid tv:n, tränar, pluggar lite till, lagar mat och myser med min hårt arbetande hockeyhjälte ;)

Samtidigt flyr jag lite, men det är ändå okej. Jag vet att när jag kommer "hem" igen så kommer hjärnan att börja jobba som förut. Det lugn och den harmoni jag har just nu kommer till viss del ersättas med obalans och oro. Däremot tror jag att sådana här veckor hjälper mig framåt. Jag lär mig hela tiden att se saker på andra sätt, sånt som är viktigt och bra att ha med i bagaget. Så just nu funderar jag inte så mycket, jag bara är och det är rätt fuckin amazing! :)

Idag tog jag revansch från fiaskot i förrgår. Hittade rätt väg och det blev 45 sköna minuter, only me, the snow och LOK i öronen. Stannade till för att köra lite chins på utegymmet. Ser inte så jädrans inbjudande ut va?

Nu blir det mer plugg! Tv:n är på i bakgrunden. Inte så jävla konstigt att arbetslösa blir sinnesslöa när de matas med all skit som visas!! Det är "riktiga" hemmafruar.....i USA ja som lever i lyx och det enda problem de fightas med är huruvida grannfrun tror de är alkoholister eller ej, vilken päls de ska köpa härnäst osv osv. Eller så är det tjock-tv. Iofs kan det väl vara ett bra budskap, get on your ASS and do something! Tv-shop, så man kan handla för pengar man inte har, men då är det bara att vänta till kl nio nästa morgon då Lyxfällan går i repris och där man lär sig att allt ordnar sig, hur fucked up ekonomin ändå är.

Well well, over and out for now. Bjuppar på lite bilder från min oerhört välorganiserade löptur! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar