måndag 9 januari 2012

One step forward and two steps back

Åååååheeeeejjjj......ååååneeeeeejjjjj....ahaaaa......nähääää.......ooojaaaaa........inge braaaaa......

Ja sådär håller det på just nu i min skalle. Jag ägnade större delen av gårdagskvällen/natten till att surfa efter alternativa utbildningar. Gick ju svinbra, hittade en hel del som verkade vettiga. Men så idag, när jag pratade med några på mitt gym så blev alternativen helt plötsligt väldigt smala och jobbiga. Ju fler man frågar, desto fler som vill tycka till. Såklart. Så jag antar att jag får göra en egen bedömning, vad som blir bäst för MIG just nu! Så jag är inte så fasligt nedslagen, utan kämpar på. Frågan är inte längre om, utan NÄR.

Idag har jag haft en riktigt bra dag. Somnade vid halv två inatt och vaknade klockan tio. Håller tummen att natten blir helt okej på jobbet och att jag inte måste spika upp ögonlocken för att hålla mig vaken.

Tränade bröst/triceps med Fredrik. Riktigt roligt, det var länge sen vi tränade tillsammans. Planen var att först springa på löpbandet, men av någon outgrundlig anledning hamnade jag hos Bea på kaffe och kladdkaka. HUUUUR gick DEEET till?!! Hihi, det var kanske inte så nyttigt men desto roligare! Well, well, jag tar igen det om en timme då det blir en promenad med Erica. Fint att jobba upp aptiten innan vi ska kvällsfika på jobbet haha!

Har en teori som jag tänkte dra för er om olika samhällsskikt men då jag inte jobbat färdigt med den tanken än, så får det vänta. Spännande va? En riktig cliffhanger och kioskvältare, all at the same time!

Har stämt gitarren så nu ska jag göra en hit!

Sov gott inatt, det tänker inte jag göra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar