söndag 29 januari 2012

På promenad i Stockholms skogar

Söndagsmys i solen......






.....where my heart´s at!!




Jag vet inte om jag ska förstöra detta inlägg med några ord, eller jo jag lär väl inte kunna låta bli haha! Min ledigvecka, ifall det inte har gått hem riktigt för er, har varit.......
O.U.T.S.T.A.N.D.I.N.G!!!!

Den har varit allt man kan sammanfatta med bilden ni ser här ovan, och just nu fattar jag egentligen inte vad det är jag gör här i Sundsvall :)
Jo jag har mycket att ta tag i, och ni är saknade älskade vänner
OCH ÄLSKADE GYM så det är klart att det är liiiiiiite bra att jag är hemma.

Så, whazzup?
Vad har jag missat i nio dagar? Snö ser jag i alla fall att det har kommit, resten får ni andra fylla i åt mig. Tror veckan kommer gå i en rask takt då jag har två poledanceklasser att ta igen, plus att jag måste väl laga lite mat (grismat har min ädla älskling döpt det till då jag rör ihop nåt passande i en gryta, lagom så det ska räcka några dagar för då slipper jag laga mat varje dag haha). Så ni som tror att jag äter en välbalanserad och uttänkt kost just nu, tänk för Guds skull om!! Jag struntar ärligt talat i vad jag slänger i mig på veckorna när jag är ensam, jag är bara glad att det mättar och smakar okej. Eller nej, jag struntar inte i VAD jag äter direkt, mer att det inte blir så varierat utan mer skörbjuggsvarianten.Kanske ska göra en ändring där, jag funderar men så länge jag bara funderar kommer inget att hända.


Efter en roaddinner i form av en kopp kaffe och två kexchoklad ska jag nu sippa i mig Cookies and cream-prottedrinken, borsta tänderna och hoppa ned i en kall säng. Imorgon är en helt vanlig måndag som ska tråcklas igenom på bästa sätt.

Sweet dreams honeys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar