måndag 30 januari 2012

Pålbruden checkar ut

Holy crap vad jag fick bekänna färg på poledancen idag! Märks att jag missat två gånger, ja det är ju alla gånger det haha för oj vad jag fick jobba!
Vi hängde upp-och-ned, knip, knip, kniiiip för att hålla oss kvar på stången utan handgrepp. Jösses det är tur att det inte är badsäsong för jag ser misshandlad ut på konstiga ställen, fler än ett! Fick även nytta av mina handstående konster då vi tydligen ska kunna det också :) Kunde till och med stå helt fritt i minst två sekunder så hej vad det går!

Sammantaget var det hur skoj som helst och jag inser nu att jag måste verkligen skaffa en egen stång så att jag kan träna hemma.

Kort inlägg från mobilen. Sömnen knackar på och jag är inte sen att öppna!

Gnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar