måndag 9 februari 2009

Utmanad för faaaeen!

Regler:
1.Länka till den som taggat dig
2.Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3.Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg
4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.

Jag HAR ju inte sju pers att länka tiiiillll juuu men jag kan iaf bjuda på att svara på frågorna:)

  • Jag har, som jag nyss skrev, väldigt svårt för alla dessa "måsten", vilket kan innefatta roliga saker också som tex att bestämma några dagar innan att "då ska jag umgås med den eller den" etc....
  • Jag är rädd för stora saker vilket ibland gör det lite svårt för mig på jobbet eftersom där finns det mängder av stora saker :)
  • Jag måste sova med båda fötterna utanför täcket men jag kan inte med att de hamnar utanför sängkanten....det är lite otäckt
  • Jag tycker inte ALLTID att det är så fantastiskt kul att träna, det är bara det att jag blir så satans grinig annars.
  • Jag är extremt argsint i trafiken...är rätt säker på att jag kommer hamna i statistiken "de som får hjärtattack av andras rondellkörning" en vacker dag.
  • Jag mår väldigt dåligt av att inte vara bäst på en gång på det jag tar mig för. Oftast ger jag upp redan innan jag provar ordentligt. Ett exempel är att jag har alltid velat kunna spela munspel. Arne köpte ett till mig i födelsedagspresent en gång.....gissa vem av oss som kan spela idag :)
  • Har svårt att säga att jag är bra på något och om jag diskuterar en sak med någon annan tex på jobbet så utgår jag genast ifrån att den andre har rätt och jag har fel.

Jag utmanar alla som läser detta och känner för att de orkar lägga ner energi på det. Let me know it you do.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar