onsdag 4 februari 2009

Utmanad

Jag har blivit utmanad av svägerska
lista tre saker med din kropp du är särskilt nöjd med* länka den du fick utmaningen av* och skicka vidare till tre personer du tycker borde vara extra nöjda med sig själva!

1. Mina fötter och tår. De är små och söta och ingen tå är längre än stortån:) Fötter överlag är egentligen rätt äckligt men jag kan inte hjälpa att tycka om mina ändå.

2. Min rumpa. Inte för att jag har så stor nytta av den annat än att sitta på men ibland säger folk (läs speciellt ERICA hihi) att den är liten och lagom fast.....typ.

3. Skulle vilja säga mitt leende men det är väl ändå ingen kroppsdel så.....eller jag kanske kan säga läpparna som gör mitt leende...hmm...japp så får det bli!

Och de jag utmanar äääärrrrrr:

Erica, Pernilla och Annis

1 kommentar: