söndag 2 augusti 2009

Angående filmen vi såg...

Måste förresten inflika lite om filmen vi såg igår, Marley och jag. För er som INTE sett den och som TÄNKER se den SLUTA LÄS NU för jag kommer avslöja slutet. Så, nu har jag i alla fall varnat er!................................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................
VEM FAN säger att denna film är en KOMEDI????? Hunden DÖR ju på slutet!!!!!! Jag grinade så mycket att jag inte ens kunde prata utan lät bara typ "uääähääck äääuääääuääääää", viftade med armen och lyckades peta fram "Såna här filmer kan jag inte seeeeeee". Nä usch, det var INTE skoj! Däremot har mitt hjärta återigen börjat klappa för att skaffa en liten labbe. Får väl se hur det blir med den saken längre fram. Ansvar, det andas ansvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar