torsdag 6 augusti 2009

Min mage...










Jag är så förbannat dålig på att träna min mage. VARJE GÅNG efter ett gympass tänker jag att nu jäklar ska jag hugga i med magpartiet men vad händer? Jo jag tycker att jag redan varit så duktig så jag gör några få sketna situps på bollen och sen stretchar jag lite lagom. That´s it liksom, jag tycker att det räcker. Sen undrar jag varför jag aldrig får några rutor :) Så nu tänker jag ta tjuren vid hornen. Lägger ut bilder på hur min lilla mage ser ut IDAG och sen ska vi jämföra om en månad, okej? Tänker sätta igång med ett magprogram från Aftonbladet. Drog ut sidorna hos bror innan sommaren meeeen har liksom inte kommit igång hehe. Så nu tänkte jag köra detta program tre gånger i veckan, de dagar som jag inte går på gymmet, och så får vi se om det händer nåt. Måste ju ge mig själv en morot och nu när alla kan se dagens version kan jag ju bara motivera mig till att ni får se åtminstone en ANNAN version om en månad. Kan dock inte lova någon bättring då jag aldrig testat detta program tidigare meeen fan vore om det skulle bli SÄMRE??!!

Är för övrigt riktigt sugna på DESSA skönheter: K2 MAIA W för 999:- på Stadium.
Prissänkta från 1699:-. gjorda av återvunna PET-flaskor och med skena i bambu. What´s not to like? Blir dock lite fundersam när det även står "....den första modellen någonsin som tillverkats på ett hållbart sätt." Say what? Får nog ta och glida in dit nån dag när jag känner mig manad och höra mig för. Har ju ingen aning om vad det betyder att hjulen är en viss diameter eller hårdheten på däcken är 80A.....ehh.....ja just! Tror att det kan vara ett roligt och nytt substitute till promenader eller löpturer, man måste ju variera sig annars dör ju det roliga ut. Är det någon som har erfarenhet av inlinesåkning, vad man ska tänka på när man köper, hur det funkar rent träningsmässigt osv? Tänkte eventuellt köpa stavar till och liksom fejkåka skidor. Man vet ju aldrig, 2011 kanske jag står där på Vasaloppsstarten...hujeda mig!
Vill även slå ett slag för DRAKBÅTSFESTIVALEN som går av stapeln nu på lördag. Jag ska vara med och paddla för Sundsvall Energi så bege er GÄRNA dit och heja oss till seger. Förra året kom vi trea, får se hur det går detta år. Har ni inte tid under dagen så är festligheterna igång heeeela kvällen och natten. BE THERE!!

1 kommentar:

  1. 80A är max kup-strl på den som åker på dem...:)

    /Guess who?

    SvaraRadera