måndag 3 augusti 2009

Läs detta och myyyyyys!!

Inte det jag nu skriver utan detta ,KAN man annat än mysa och rysa? Jag vet att jag oftast brukar vara jävligt förbannad när jag skriver mina inlägg och ja, jag tycker att det är bra mycket roligare. Vissa gånger dock är det bra att dra ett sidospår och bara insupa såna här fina händelser. Det är sånt här som får mina ögon att tåras, bland annat alltså, jag blir lite rörd när jag kikar in i köket också och ser Arne laga byxor med sin mammas symaskin :) Gud jag HOPPAS HOPPAS att vi får bli sådär gamla, söta och helt UNDERBARA. Tillsammans en hel livstid och lika galet tokkära. Nu har de ju inte varit tillsammans hela livet men bara tanken på att man har samma känslor livet ut, det är inget som "dör" i takt med födelsedagar. Det fanns ett par här i Sundsvall som faktiskt var sådär söta att de tog andan ur en. De gick alltid och höll varandra i händerna och myste var de än höll hus. Åååhh jag blir sentimental!!!!!

Japp nog om detta. Idag var första dagen på mitt "nygamla" liv. Jag tror dock att jag måste antingen sparka ut vågen, byta batterier i den eller helt enkelt tro på att jag ena sekunden väger 55 kg för att i nästa väga 58...hmmm rent spontant HOPPAS jag då på att den första siffran stämmer bäst haha! Äh det spelar faktiskt ingen roll just nu, jag tror jag drar fram måttbandet och mäter mig själv istället, alltså inte längden utan ja ni fattar nog. Starten har känts bra, har avverkat en morgonpromenad, ett styrkepass och klippt gräset på det. Passet på gymmet kändes väl sådär, både bra och dåligt. Har dålig motivation till mina "gamla " övningar, vill boka in en ny tid med PT så jag får räta ut lite questionmarks. Nytt fräscht tänkande hoppas jag på. Maten känns också härligt välkomnande. Har känt mig trött och tung dessa veckor då jag inte tränat och ätit lite hur som helst. Det är väl bara att ta tjuren vid hornen och inse att jag kommer få leva på det här sättet om jag vill uppnå resultat. Vissa verkar kunna äta vad fan som helst och där händer INGET NADA SURF NOLL meeeen that doesn´t work for me dock. Är fortfarande inne på att jag borde ha något slags mål förutom det rent uppenbara, ett lopp eller tävling skulle sitta fint. Vet inte om jag törs bara, prestationsångesten knackar på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar