fredag 21 augusti 2009

Ja ä int bitter!

Fan vad KUL det är att sitta hos bror och The, vara blöt om fötterna för det ÖSREGNAR och samtidigt tvingas höra på deras jävla TJAT om att de ska till GRAN JÄVLA FUCKING CANARIA på tisdag!!!!!!!!!!!!! Men ja ä int bitter ;)

Annars är det jättebra, verkligen. Har varit två intensivt händelserika dagar på jobbet där jag har sprungit arslet av mig men även lärt mig en massa nytt. Mycket bra.
Imorse var hon där igen, näs-vädertjejen. Inga större förändringar varken på hennes nästäppa eller väderprognos. Måste vara ett grymt bra jobb det där, samma visa varje dag, no need to bother.

Imorgon ska vi på FÄST...okej fEst, grisfest, partaj, you name it. Det kommer vara en salig blandning av en hel del av de bästa bland de bästa så jag är heeeelt övertygad om att vi kommer ha hur skoj som helst. Befinner oss nu i Kälenland, där även festen kommer äga rum. Känns skönt att riva av ett sensommarparty såhär innan mörkret slår klorna i oss. Kommer dock inte göra en repris på Kälenfesten, den här gången kommer jag komma ihåg ALLT. GLASKLART!

Som ni ser så har jag inte mycket att tillägga idag. Tror jag lägger ned för dagen. Ni får vänta med spänning på bilder från helgen. See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar